Ons woningonderhoud is niet standaard. Wij hanteren een gepersonaliseerde aanpak, die voor elke opdrachtgever en/of bewoner anders is. Bij groot onderhoud zorgen we zelfs voor accommodatie overdag. En, we ontwikkelen innovatieve renovatieconcepten waardoor de bewoner in no time een luxere woning krijgt, en de corporatie of eigenaar een regelrechte imago-boost.
Bij onderhoud en renovatie zit je in de comfortzone of privéruimte van de bewoner. Dat besef heeft bij ons geleid tot innovatieve en creatieve oplossingen. Tijdens langdurige werkzaamheden zorgen wij ervoor dat mensen dichtbij hun woning maar ver weg van de werkzaamheden gemakkelijk kunnen gaan zitten, bijvoorbeeld in een speciaal daarvoor ingerichte keet. Daar zit alles in wat de bewoner overdag nodig heeft. Waaronder wifi, zodat werken op de computer mogelijk blijft, en de kinderen op de iPad kunnen. Wij plannen ons werk zo in dat wij snel uit hun zone zijn. Bewoners moeten op korte, afzienbare en aanvaardbare tijd hun woning weer terugkrijgen. Zelfs als er een compleet nieuwe badkamer in moet.
Wij renoveren een complete badkamer in één dag. Wij maken we met behulp van digitale meetapparatuur een 3D-tekening met een tot op de millimeter perfecte maatvoering. Wij laten hem of haar op tekening diverse keuzes zien. Daarna worden de onderdelen geprefabriceerd in de fabriek. Zodra die gereed zijn, halen we ’s morgens de oude badkamer eruit, plaatsen de nieuwe, sluiten alles aan en monteren hem af. De bewoner is betrokken bij de tijdstippen waarop wij kunnen inmeten en plaatsen. Maar dat geldt ook voor ander onderhoud en storingen, die de bewoner binnenkort via een app kan doorgeven.
Onze USP is dat wij voor onze klanten werken, en niet in plaats van. Maar waar het om draait bij ons woningonderhoud, is de bewoner zelf. Wij zijn het verlengstuk van de corporatie. Door onze activiteiten in dienst te stellen van u, leveren wij meerwaarde. Wij werken samen met u voor de bewoner. En hoe beter ons onderhoud, hoe beter u het als eigenaar doet.
‘Wij hebben een dikke 8 gescoord bij een tevredenheidsonderzoek onder de bewoners van woningen die wij beheren. Dat is niet niks. Voor ons het bewijs dat ons werk werkt’