Een helende omgeving. Betrokken Beheer & Onderhoud helpt.

Een ziekenhuis beheren en onderhouden, vereist meer dan een ziekenhuis beheren en onderhouden. Daar zijn mensen voor nodig met inzicht en gevoel als het om patiëntveiligheid en –geborgenheid gaat. Naast hun professionele kwalificaties die het waardebehoud van uw eigendom garanderen. Een scherp oog voor detail, proactief werken, en het besef dat alles wat je doet, invloed heeft op de patiënt, het personeel en de bezoekers. BAM FM bezit dat intrinsieke verantwoordelijkheidsgevoel. Daarom bieden wij onze klanten altijd meer dan een optimaal werkende omgeving.

BAM bouwde onder andere de Isala Klinieken in Zwolle, door de architecten een beter-huis genoemd, en Maasziekenhuis Pantein in Boxmeer. Beide spraakmakende ziekenhuizen door vorm, opzet, uitvoering en omgeving. En door hun patiëntbenadering. Na oplevering trok BAM de deur niet dicht, maar tekende BAM FM voor langdurig Beheer & Onderhoud. Dat is niet voor niets. Immers, een ziekenhuisorganisatie is van een enorme complexiteit. Het primaire proces moet altijd doorgaan. Ongestoord. Dat vraagt om specialistische knowhow van mensen die weten wat belangrijk, is, wanneer en vooral waarom. En die kennis bieden wij u.

Eigen

Ziekenhuizen en zorginstellingen staan voor een regelrechte huisvestingsuitdaging. Hoe beheer(s) je de kosten, en hoe verhouden die zich met efficiëntie? Wij beheren en onderhouden uw eigendom alsof het ons eigendom is. En hoe hoger het regiemodel dat wij hanteren, hoe beter uw eigenaarspositie. Kortom, volwassen outsourcing die ervoor zorgt dat u zich op uw kerntaken kan concentreren. Onze klanten krijgen het beste wat wij te bieden hebben. Dat is onze prestatieverplichting. Voor elk ziekenhuis, voor elke zorginstelling.

Gemeenschappelijk doel

Persoonlijk contact met onze klanten is essentieel in het hele proces. Samenwerken volgens het schouder-aan-schouderprincipe. Met vanzelfsprekend elk een eigen taak, maar wel met één gemeenschappelijk doel. Een comfortabele omgeving creëren voor iedereen.

‘Mensen in een ziekenhuis of zorginstelling hebben niet meer voor 100 procent de regie over hun dagelijkse leven. Wij leveren met ons werk een bijdrage die dat gegeven zo aangenaam mogelijk laat verlopen.’